24 Nisan 2020 Cuma

Benim naciz koleksiyonum

Tahsis edilen çağın rezerve edilen edilen locasında herkes cüzdanına bir şeyler biriktirmekle meşgul. Çok şükür benim de bir arşivim var. Acılarım, yaralarım ve kederlerim hep hazır kıta. Çil değil hiçbiri. El değmiş, göz değmiş, öz değmiş.. Üstelik vesile olanların da canına değmiş. O yüzdendir ki ben hayatı ıskalamakla meşhurum. Bayılırım mesela suya düşen düşlerimi izlemeye.
Kalbimin çatırdaması, bu gezegende dinlediğim en favori gruptur. Gözyaşlarım ilk sezonundan beri en çok izlenenlerde ! Baştacımdır başımda ki ağrılar. Uğradığım ihanetleri tasnif ettim, sol yanıma o kadar yakıştılar ki. Zaman bile bana ilaç olacağına inanmıyor artık..
Beklemekle evlendim sevenlerin umutsuzluk yeri olan dünyada. Hicran ve figan şahitlerim, tasa da nikah memurum oldu. Boynu bükük bir imza attım yer altına doğru.
Garantili yenilirim ben dünyaya. Mesela hüzün, bensiz çıkmaz yola. Yolda da hep mutsuzlar düşer payıma. Benzi sararmış tüm kelimeler dokunmadan geçemez bana. Köşeye sıkışan ve tehdit altında ne kadar duygu varsa yoldaşım oldu hep. Yormayan cümleler uğramaz kapıma. Teselli hiç girmedi, giremeyecek koynuma. Gölgem bile yorgundur, bırakmaz peşini karakoncoloslar.
Sığındığım hiç bir rüya kabul etmedi beni. Evdeki bulgurum bile kuşkulu. Ne kadar iyi niyetim varsa hepsini açığa aldılar. Sevgiye dair ne varsa içimde yağma oldu. Bundandır çocukluğumun nereye gittiğini bulamayışım.
Bir başım var; hani her cenazeden sonra sağ olsun denilen, onu da alıp gideyim diyorum dizlerimin feri yok. Tabiplere gitsem ilaç yok. Yaz gelse biri gelir kışa çevirir. Baharı arzulasam ayrılık yeşerir. Çekip vurayım desem bahtımı, tutukluk yapar. Şansımı arasam meşgul çalar. Huzur gelse, bulamaz beni evde. Kırılmakla bütün rekorları kırdı kalbim !
Biliyorum Gülhane Parkında ağaç olsam baykuşlar tüner dalıma. Ufalana ufalana eriyorum bu yollarda.
Katlanarak dünyaya sığmayan da benim, Çanakkale içinde vurulan da ben. Neyse tüm dertlerime hakkımı helal ediyorum. Ahirette de karşıma çıkmasınlar diye.

24.04.2020
9 uncu hematoloji koğuşu
yokmeydanı / sıkıysabul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder